sunnuntai 21. toukokuuta 2017

Vikaa kertaa


On tää aika vaan menny niin nopeesti ja vika työviikko on kohta ohi. On ollu niin mieltä avartava kokemus työskennellä China UK Gatewaylle ja oon saanu niin paljon irti ja uusia kokemuksia. 
Vielä vikalla viikolla pääsin mukaa haastatteluihin, nimittäin toimistolla kävi noin 15 nuorta haastattelussa ryhmän ohjaajan paikkaan. Vaikka he puhuivat välillä kiinaa olin mukana arvioimassa heidän käyttäytymistä.
Tehtiin myös työ porukalla opetus video Kiinaan ja mun aiheena oli kertoa perheessä asumisesta. Sain kehuja kuinka hyvä video oli, vaikka olin aivan kankee kameran edessä. 


Koko työ porukka on ottanu mut niin hyvin mukaan ja kuunnelu mun mielipiteitä ja oon päässy tekee kaikkee kiinnostavaa ja uutta. Mä tuun kaipaamaan tätä työtä niin paljon. 


mä ja kolleegat Shelly ja Chia :


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti